BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 11 December 2012

uthm!!..mizz all de moment at there !!




juz back from bp smalam..sumpah bez..haha..sepanjang 4 ary kat sne..idup aku tersgt la ceria..haha..gumbira sgt2..mny things happen n i xkan lupekan walao sedetik pown kenangan kat sne..

oke..firstly..aku sgt2 bersyukur sbb dpt naib johan..sungguh x sangke..thanx la abg fendi sbb dh ajar kteorg n sabar ngan kerenah kteorg yg sgt2 la nakal n degil nie..then..thanx jgk kat ckg hana n ckg sarimah..kalian sgt2 berbakti pd kami..thanx jgk kat group selayah pujangga..tanpa korunk..xkan aku bole rse sume pengalaman nie..korunk mmg bez!!..aku xkan lupekan korunk..troskan la zpin lgy pasnie yek..hurm..thanx jg kpd sesiapa yg dh dtg menyokong..terutamanya pkck leman..haha..

yg pling aku hepy ble dpt nek pentas amek adiah..haha..mcm hape jewk..dh la nek pkai wedges 4 inci..xnk tggi giler plak aku tyme 2 arn..nseb x terpelecok..kah3..

n yg tambah hepy kat sne..ble ary2 aku dpt tgok mamat pink..hehe..aku dh angau ngan die..spew mamat pink??..hehe..adewla..ti aku cite yewk..

urm..nie jela citer tok bp..hope dpt join agy pasnie..dadaaa~

0 comments: